Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
SíntesisLa presente obra constituye la primera tentativa de observar e l procesode la educación desde un punto de vista sistémico y aplicarel enfoque sistémico en la praxis pedagógica.El libro analiza el fenómen o de la incertidumbre educativa,tan extendido en la actualidad. Partie ndo de una concepción históricade la infancia, Wilhelm Rotthaus demues tra que la educación es imprescindible,aunque debe basarse en una rela ción diferente entre niñosy adultos. Desde la perspectiva sistémica de las diversas dimensionesdel proceso educativo, Rotthaus fundamenta su exigencia de una nueva posturay una nueva actitud frente al niño. Est e libro pone de manifiestoqué objetivos educativos sugiere el pensamie nto sistémicoy por qué es necesaria una reorientación en este campo.Es te librito escrito de manera fluida es muy útil y ameno. Heaquí todo l o que necesitan saber quienes no quieran sustraerse contrucos y doblec es de las responsabilidades de su propia relacióneducativa.Psychologie HeuteUn libro excelente que, por su estilo directo y provocador, resu ltaadecuado para imprimir un profundo cambio en nuestra propia actuaci óneducativa.AutorWilhelm Rotthaus, doctor en medicina, es director méd icodel Departamento de Psiquiatría y Psicoterapia de la Infancia yla A dolescencia de la Clínica Renana Viersen. Estudió terapiaconversaciona l centrada en el cliente, terapia lúdica centrada enel cliente y terap ia sistémica. Es autor de varios libros, entreotros, Psychotherapie mi t Jugendlichen, Erziehung und Therapie in systemischerSicht, Stationär e systemische Kinder- und Jugendpsychiatrie, SystemischeKinder- und Ju gendlichen-psychotherapie.De interésPara psicólogos, educadores, maest ros y padres interesados enla temática.