Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Papers and Addresses by Lord Brassey V2: Naval and Maritime, from 1871 to 1893 (1894) is a book written by Thomas Brassey, a British politician, businessman, and philanthropist. The book is a collection of papers and addresses delivered by Brassey on the subject of naval and maritime affairs between 1871 and 1893. The book is divided into two volumes, with the second volume focusing specifically on naval and maritime topics. In this volume, Brassey discusses a wide range of issues related to naval and maritime affairs, including naval strategy, shipbuilding, naval education, and the role of the navy in national defense. Throughout the book, Brassey draws on his extensive experience in the shipping industry and his knowledge of naval affairs to provide insightful analysis and commentary on these important topics. The book is a valuable resource for anyone interested in the history of naval and maritime affairs in the late 19th century, as well as for those interested in the broader history of British politics and society during this period.This scarce antiquarian book is a facsimile reprint of the old original and may contain some imperfections such as library marks and notations. Because we believe this work is culturally important, we have made it available as part of our commitment for protecting, preserving, and promoting the world's literature in affordable, high quality, modern editions, that are true to their original work.