Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Het behandelprotocol Pak aan heeft als doel kinderen te leren hun depressieve symptomen te herkennen en deze beter te reguleren, zodat ze zich beter gaan voelen. Het einddoel is dat het kind niet langer lijdt aan de depressieve stemming. Bij de training staat centraal: het leren kijken, herkennen en aanpakken van zowel de stressoren als de cognitieve kwetsbaarheid. Meer inhoudelijke informatie over het behandelprotocol en het therapeutenboek vindt u op de pagina Pak aan - Therapeutenboek & Werkboek.
Over de auteur(s): Caroline Braet is hoogleraar Ontwikkelingspsychopathologie aan de Universiteit Gent.
Kevin Stark is als klinisch psycholoog verbonden aan de Universiteit van Texas te Austin (VS). Daarnaast is hij directeur van het Texas Child Study Center en het Dell Childrens Medical Center. Zijn onderzoek richt zich op de toepassing van cognitief-gedragsmatige interventies bij probleemgedrag op scholen. Daarnaast is hij gespecialiseerd in de beoordeling en behandeling van depressie bij kinderen en adolescenten.