Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ausgehend von der rekonstruktiven Frage, wie sich das Verhaltnis von Gluck und Padagogik gestaltet, spurt der Band systematisch den Potenzialen nach, die eine Revitalisierung des Gluckstopos fur die Erziehungswissenschaft eroffnen kann. Als theoretischer Ruckbezug dient der Capabilities Approach von Martha C. Nussbaum. Deutlich wird, dass weniger die Notwendigkeit einer neuen 'glucksorientierten Padagogik' als vielmehr eine Diskussion daruber erforderlich zu sein scheint, dass die Padagogik per se eine 'Padagogik des Glucks' abbildet. Mogliche Weiterfuhrungen dieses Gedankengangs werden auf aktuelle Bildungs- und Erziehungsverstandnisse bezogen.