Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Own your story. Or someone else will. E-BOOK

Personal branding and thought leadership for professionals with a reputation

ianka fleerackers
E-book | Engels
€ 26,99
+ 26 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Some people still experience personal branding as a show of ego. Which it can be. Most people see personal branding as a tool for business growth and wealth, which it is.

But there are more fulfilling reasons to engage in the process of personal branding like building intellectual legacy and becoming a brave new human. If you want to engage in building a legacy, but not want to be blindsided by aspects like fame and hunt for money, then this is the book on personal branding you need. It offers you the complete range of what it can mean to you, not only the social media aspect.

 

'With this book, ianka succeeds in describing personal branding on a strategic level. ianka's broad professional background makes this book particularly strong and valuable. She has experienced nearly everything a personal brand can go through in her career. A look behind the scenes and the sharing of that experience adds immense value. I highly recommend this book to everyone!'
- Steven Van Belleghem, entrepreneur and author of A Diamond in the Rough and Customers The Day After Tomorrow

'In a world of information overload and AI, developing your own authentic voice is more important than ever. How do you build unique visibility in a world of the Never Normal? ianka has written a wonderful book that makes you reflect on your own journey, your own development, and how you can find and strengthen that unique voice.'
- Peter Hinssen, entrepreneur and author of The Phoenix and the Unicorn and The Day After Tomorrow

'ianka has not only dared to breathe new life into an existing concept, but she has also ventured to create a book tailored to each individual reader. I sincerely wish I had been able to read this book much earlier because it helps me as a person, but also because it helps me make companies and their leaders better.'
- Rik Vera, business philosopher and author of The Guide To The Ecosystem Economy and Managers The Day After Tomorrow

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
248
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401445269
Verschijningsdatum:
21/10/2024
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 26 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.