Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Overtuigingskracht

60 geheimen van de psychologie van het beïnvloeden

Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini
Paperback | Nederlands
€ 24,99
+ 49 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

JUBILEUMEDITIE MET 10 EXTRA GEHEIMEN



Hoe verhoog je je invloed waar dan ook, en kun je andere mensen beter overtuigen van wat dan ook?



De 60 wetenschappelijk bewezen tips en strategieën in dit boek laten zien hoe een kleine verandering van je aanpak direct een drastisch effect kan hebben op je slagingskans - of je nu wilt dat iemand zijn medicijnen slikt, iets voor je doet, milieubewuster wordt, tevreden is over je product of op je stemt.



De auteurs vertalen de uitkomsten van gedegen wetenschappelijk onderzoek op aanstekelijke wijze naar de dagelijkse praktijk.



De uitgebreide editie van deze klassieker en internationale bestseller bevat tien nieuwe opmerkelijke inzichten en bevordert gegarandeerd uw overtuigingskracht, zowel privé als op het werk.



Noah Goldstein is verbonden aan de UCLA Anderson School of Management. Steve Martin is directeur van het Britse bureau Influence at Work. Robert Cialdini is emeritus hoogleraar Psychologie en Marketing aan Arizona State University en auteur van Invloed en Pre-suasion. Eerder verscheen van hen bij Nieuwezijds kleinGROOT.



'Psychologische beïnvloeding kan echt.****'

de Volkskrant



'Een tocht door talloze experimenten om te weten te komen waarom mensen 'ja' zeggen.'

Het Financieele Dagblad

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
288
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789057124938
Verschijningsdatum:
19/09/2017
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
138 mm x 214 mm
Gewicht:
411 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 49 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.