Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This enthralling volume explains the how's and why's of outsourcing jobs. Outsourcing has become a commonplace practice thanks to the growth of broadband Internet connections, improved shipping, open borders, increasing education, and the spread of English as a common language of business. It's difficult to find a company that doesn't outsource at least some small part of their business. Companies that have moved jobs overseas include household names such as MCI, Verizon, Delta Airlines, Microsoft, Citigroup, Hewlett Packard, General Electric, Sprint, and IBM. Outsourcing is not just for the private sector, however. Government agencies in forty states use foreign workers to handle their customer service needs. This leads to job loss for many American workers and downturns in local economies. Outsourcing of American jobs is not necessarily the problem, however, and other countries' hard workers are not the enemy. Readers will learn that if the United States is to create jobs, services, and products that are so specialized they cannot be supplied by any other nation, the U.S. must invest in its citizens. It is innovation, skill, and know-how that have allowed the United States to become a world leader over the past hundred years. If it hopes to stay in front of the global pack, its commitment to fostering an educated, intelligent, hard-working, and creative citizenry must not slacken, but in fact be strengthened.