Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Out of the Garden

Toys and Children's Culture in the Age of TV Marketing

Stephen Kline
€ 51,95
+ 103 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This timely and innovative book provides a detailed history of marketing to children, revealing the strategies that shape the design of toys and have a powerful impact on the way children play.

Stephen Kline looks at the history and development of children's play culture and toys from the teddy bear to the Barbie doll, Care Bears and Teenage Mutant Ninja Turtles. He profiles the rise of children's mass media--books, comics, film and television--and that of the specialty stores such as Toys 'R' Us, revealing how the opportunity to reach large audiences of children was a pivotal point in developing new approaches to advertising.

In a powerful re-examination of the debates about the cultural effects of mass media, and in particular television, Out of the Garden asks whether we should allow our children's play culture to be primarily defined and created by marketing strategists, pointing to the unintended consequences of a situation in which images of real children have all but been eliminated from narratives about the young.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
428
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781859840597
Verschijningsdatum:
17/12/1995
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
153 mm x 235 mm
Gewicht:
653 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 103 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.