Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why do we tell stories? Why are stories so indigenous to religion? Stories. Sacred stories. The three Western Scriptures express themselves most fully, and deeply, in stories. The original idea of "story" is "inquiry," the "result of research, information, knowledge," "telling, exposition, account, history." Its verb makes verbal these nouns: "to seek to know oneself, inform oneself, do research, inquire," "interrogate," "examine, explore, observe." All history is story. Most Scripture is story. Such stories, all stories, ask for--even demand--attentive listening, interpretation, and reinterpretation. Each of us, therefore, becomes an interpreter, speaking in tongues (so to speak), even if only for herself or himself. The poems here offer such explorations; they take scriptural stories and imagine--and reimagine--them in order to offer the reader different angles and perspectives, new experiences. Such experiences, such perspectives, can help us see the Scriptures, and ourselves, anew.