Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Thomas Ostermeier is one of the best-known European theatre makers and is regarded by many as "the face of modern German theatre" (DIE ZEIT). His major Ibsen productions and his "Hamlet", starring Lars Eidinger tour the globe; Berlin's Schaubühne, where he has been the artistic head since 1999, is celebrated worldwide.
In conversation with Gerhard Jörder, Thomas Ostermeier describes the path that led him to the theatre, which became "a kind of life saver" after early years riddled by conflict. Self-confident and self-critical, both declarative and ruminative, he recapitulates the early triumphs of the Deutsches Theater's Baracke offshoot, his difficult start at the Schaubühne and the growing success of his politically engaged realistic theatre, particularly among young audiences. He emerges as an outspoken critic of his generation's apolitical attitude, the postmodern mainstream and the narrow aesthetic discourse of German theatre, and a passionate supporter of the permanent institutions of culture, the ensemble concept and creative work with actors – the core of an understanding of contemporary theatre that focuses on people rather than forms.