Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
There’s a voice in Aline’s head, a voice she’s long ignored.
Brash, boisterous, sexually adventurous, this voice seems to be the antithesis of Aline, a prim and proper literature professor living out a dull existence in bourgeois Brussels. Aline’s life stretches on before her, each day promising to be as quiet and conventional as the last.
That is until, after thirty-five years of imprisonment, her alter ego wants out.
Taking on a life of his own, Aline’s second self – Orlanda – slips into the taut, rugged body of a passing young man. As Aline continues with her orderly routine, dutifully preparing for classes, nodding along to her lover's tedious tales, Orlanda follows, dragging gleeful chaos in his wake. In this brilliantly bizarre comedy of androgyny and double selves, Jacqueline Harpman masterfully unveils the strangeness at the heart of our gendered world.