Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
A major problem confronting schools is that many students are turned off from learning and are bored. Boredom is destructive of learning. The No Child Left Behind (NCLB) initiative of the US government (2001) stemmed from the claim - accompanied by sharp debates pro and con - that many schools in the United States fail to achieve basic educational objectives, and that many schools are doing a poor job for a wide variety of reasons and surely not just because of student boredom (Brigham, Gustashaw, Wiley, & Brigham, 2004; Essex, 2006; Goodman, Shannon, Goodman, & Rapoport, 2004; Sunderman, Tracey Jr., Kim, & Orfield, 2004). The model of school organization and instruction presented here seeks to provide an effective plan for significant improvement in secondary school education, one of whose central aims is to make students genuinely engaged in what they are learning. The NCLB legislation emphasizes, inter alia, the need for school improvement. Without it one cannot reasonably anticipate improvement over current levels in student engagement in learning and in academic achievement. The NCLB literature frequently employs the term "school improvement" to refer to the quality of the teachers, such as their academic credentials, instructional competence, and their knowledge of subject matter. Similarly, "school restructuring" is said to include steps such as transforming the school into a charter school, replacing the teaching staff, or inviting a private company to administer the school. The use of those terms in this work is distinctly different.