Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'idée de se former en travaillant, n'est pas nouvelle, mais il est possible de choisir des modes de fonctionnement, qui cultivent particulièrement l'intelligence individuelle et collective. En portant un nouveau regard sur l'organisation du travail, ce livre apporte une clarification utile sur le rôle formateur des situations de travail. Conçu comme un guide pratique, il apporte des réponses pragmatiques aux dirigeants et aux managers, qui veulent faire évoluer leur organisation et développer le management par les compétences. Les auteurs proposent de nombreuses dispositions pour favoriser les apprentissages dans le cadre du travail : - préparer les parcours de progression ; - formaliser les bonnes pratiques ; - organiser l'intégration des nouvelles personnes ; - réaliser le retour d'expérience sur les projets ; - comparer les modes de fonctionnement et les performances ; - capitaliser le savoir d'une personne qui s'en va ; - faire de chaque manager un coach ; - utiliser les possibilités des nouvelles technologies ; - etc. Il s'agit de faire évoluer les modes d'organisation, afin que le travail, lui-même, génère des compétences.