Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Organisational Buying

A Multidisciplinary Perspective

Daniel D Prior
Paperback | Engels
€ 68,95
+ 137 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Organisational buying is the purchase of goods and/ or services, by one or more individuals acting on behalf of the buyer firm, after a formal or informal consideration of purchase alternatives, and, the integration or use of those goods and/ or services to address one or more buyer firm problems or issues.

Organisational buying accounts for about two-thirds of economic transactions globally. However, organisational buying has traditionally been taught in discipline-specific silos. Organisational buying concepts appear in courses on marketing and sales management, procurement, contract management, supply chain management, operations management, finance, as well as accounting. Moreover, most organisations treat organisational buying activities in a similarly disjointed way.

This book provides a comprehensive overview of organisational buying that integrates perspectives from across a range of disciplines and organisational functions. The primary goal of the book isto develop a holistic interpretation of organisational buying. It covers topics such as:

- Purchase situations.

- The organisational buying process.

- The purchase decision and the value proposition.

- Communications in organisational buying.

- Buyer-supplier relationships.

- Organisational buying capabilities.

- Organisational buying culture.

- Organisational buying approach design.

- Channels of supply.

- Networks and organisational buying.

Written in a practical, approachable way the book includes a range of exercises, case examples, learning objectives and discussion questions to support a broad spectrum of organisational buying-related courses.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
217
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783030674137
Verschijningsdatum:
16/04/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
340 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 137 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.