Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
An informed citizenry, capable of informed participation, is one of the principles on which U.S. democracy is based, its premise represented in Constitutional principles of intellectual freedom. To what extent does participation in the political process and civic engagement require access to information representing various viewpoints and perspectives? And in turn, how do issues of race, ethnicity and culture, language, economic disparity, and geographic isolation limit such access? Mark Winston offers a cross section of individual, collective, and organizational efforts--from both ends of the political spectrum--to control information access in the hopes of protecting society from itself. Beginning with Brown v. Board of Education, he considers the roleplayed by equality of educational opportunity and agencies such as the library as essential influences on public discourse and sound decision-making.