• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Operational Excellence

Using Lean Six Sigma to Translate Customer Value Through Global Supply Chains

James William Martin
Hardcover | Engels
€ 162,45
+ 324 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

To successfully compete in today's global marketplace, organizations can and must do more to improve their internal operational efficiencies. Operational Excellence: Using Lean Six Sigma to Translate Customer Value through Global Supply Chains consolidates hundreds of tools and methods into 110 key concepts designed to translate the "voice of the customer" throughout global supply chains, dramatically improving productivity and shareholder economic value added (EVA). Recognizing failure is often self-induced through poor leadership coupled with an inability to form and effectively execute a strategic vision, this book operates from three premises--

  1. Organizations have the power to increase organizational competitiveness in an era of globalization through the application of Lean Six Sigma
  2. Operational performance directly correlates with an organization's financial, operational and resultant productivity, as well as with shareholder EVA metrics, and geographical, cultural, technological and economic isolation
  3. Value-adding activities and disciplines such as Lean Six Sigma are not exclusive to any one country or region and do not always depend upon cost considerations

A Practical Tool for Real World Application

For organizations seeking a source for improving manufacturing and service operations, this bookeffectively delivers. Divided into 5 successive sections, it begins with adaptation strategies for global competitiveness, then delves into implementations to enhance productivity while targeting customer needs and value expectations. Finally, the author explains how to establish information-sharing throughout global supply chains, along with the role of IT. A useful tool for real world application, the volume's 20 chapters also contain more than 450 figures and roadmaps. As organizations understand the interrelationships of the supply chains, their operational systems will excel at meeting or exceeding customer expectations in this age of globalization.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
664
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781420062502
Verschijningsdatum:
1/12/2007
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
167 mm x 237 mm
Gewicht:
1064 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 324 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.