Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Over the last few years, Open Educational Resources (OER) have emerged as one of the contemporary prominent knowledge-sharing platforms. New educational opportunities are arising in a digitally enhanced collaboration amongst learners. This collaboration could be a new platform for older socio-epistemic hierarchies and marginalisations or create an opportunity to bring down the barriers based on socio-economic dimensions of learners' accessibility to knowledge.OER represents the efforts of a worldwide community, empowered by the internet, to help equalize the access to knowledge and educational opportunities. This book probes into the interplay of OER in the process of teacher education, identifies the various problems encountered and provides some possible solutions. It explores upon the possibilities of OER as a tool for collaborative learning in teacher education. This is a field based Participatory Action Research which should interest all who engage with ICT and Education. It will help in exploring upon the educational possibilities and opportunities of OER for teachers and contribute to their continued professional development in diverse educational settings.