Verandering is al een tijd de nieuwe constante voor bedrijven en organisaties. Heel wat externe factoren zorgden voor disruptie en transformaties, en blijven dat doen. Vandaag kampen diezelfde bedrijven ook intern met heel wat uitdagingen. Hoe zorg je voor betrokken medewerkers? Hoe trek je talent aan en hoe bied je hen purpose? En vooral: hoe doe je dat alles wanneer de druk op meer efficiëntie en betere rendementen enkel toeneemt?
Als CFO van Medialaan en De Persgroep Publishing, en als executive coach kon Ben Leo de zoektocht vanop de eerste rij mee beleven. Op zoek naar betere performance en meer connectie bij de medewerkers werd hij projectsponsor van een leanmanagement-traject. De specifieke methodologie en de doordachte implementatie effenden uiteindelijk het pad naar een leancultuur. Het resultaat uit zich in meer rendement, meer betrokkenheid en zingeving bij de medewerkers, en meer waarde voor de klant.
In Op weg naar een leancultuur helpt Ben Leo, op basis van zijn ruime ervaring en aangevuld met sprekende businesscases, bedrijfsleiders en managers bij de succesvolle implementatie van een leancultuur. Een dergelijke cultuur vormt binnen de veranderende omstandigheden immers een niet te onderschatten competitief voordeel.
We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.