Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Ontological Branding

Power, Privilege, and White Supremacy in a Colorblind World

Bonard Iván Molina García
Hardcover | Engels | Philosophy of Race
€ 169,95
+ 339 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Applying Heideggerian tool ontology to antiblack racism in the United States, Ontological Branding argues that race is a tool to constrain nonwhite persons, especially Black persons, to ways of being in service to the white world. U.S. law's colorblind "equality" safeguards white supremacy, and racial justice instead requires ontological equality.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
150
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781666902358
Verschijningsdatum:
15/09/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
390 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 339 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.