Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Why does television broadcasting business needs to gather data from audience market? Because online television broadcasting is popular to attractive audiences to choose to apply mobile or laptop or desktop tools to watch any entertainment broadcasting programs from online website channel more than traditional offline television channel. So, the traditional offline television watching channel will be replaced by online entertainment broadcasting channel, if the traditional entertainment broadcasting program makers still hope to attract any young or old auidences to watch any broadcasting entertainment programs from television channel. They must need to gather data from television audiences market to compare what their entertainment broadcasting programs' strengths and weaknesses are: For example, some data input for potential growth of the offline ( television broadcasting channel) and online ( computer or mobile broadcasting channel), it is based on some analysis of its" the different kinds of entertainment broadcasting program audiences growth drivers either online broadcasting channel or offline broadcasting channel". This as informed by some published resesrch. For Forecasting aim, the TV audience market research also needs some input on the current relative profitability of the different entertainment broadcasting programs grouping. Some basic SWOT analysis, this was fairly raw and was used for further a series of key strategic questions that were worked through systematically over the three days. So, within three days, the entertainment program maker needs to make decision either it apply online broadcasting channel, from computer or mobile platform or offline broadcasting channel, from television only to let audience to watch to feel more comfortable and visable enjoyable feeling.The analytical process ( Demystifying Strategy), such as growth driver analysis, competitor profiling, which compares one's own competitive strength against some key competitors. A progess in the form of a key question for use in competitive analysis, such as online television program competitors, the general traditional television program needs to spend some time on day three to make a series of visits of the online television entertainment program broadcasting competitors.Hence, it is the whole strategic thinking to the online and offline television entertainment broadcasting program decision makers in order to decide how to implement their different kinds of unique offline traditional entertainment television programs to increase attraction to let the traditional offline television entertainment program audiences won't be persuade to watch any online entertainment programs from online channel more easily.