Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Online Social Research: Methods, Issues, and Ethics is a collection of essays by veteran online researchers who provide testimonial illustrations as to how traditional research methods may be modified for effective online research as well as identify and discuss the critical issues and dilemmas encountered. The former serves as a resource for teachers, students, and researchers who utilize online environments for information gathering. The latter is designed to stimulate ongoing debates and creative ideas about an as yet nonregulated arena of research. Online Social Research addresses online research which are practiced in the fields of communication, journalism, sociology, psychology, marketing, education, medicine as well as related disciplines that may have occasions to utilize surveys, interviews, and observations for information gathering in online environments. Since this book deals with methodological consideration, it is designed as a text for research methods classes as well as a resource for researchers.