Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Veel hervormingen die met grote zorgvuldigheid en de beste bedoelingen worden opgezet, houden er geen rekening mee dat mensen in hun aanleg verschillen. Onderwijsmethoden kunnen op het ene kind een gunstige invloed hebben, terwijl ze voor het andere schadelijk zijn. Pogingen om klassenstructuren te doorbreken zouden gebaseerd moeten zijn op kennis van de wijze waarop intelligentie en persoonlijkheid samenhangen met de sociale structuur. Mensen zijn niet gelijk, doordat ze gelijk worden behandeld.
Prof. Eysenck, waarvan recent ook Psychologie gaat over mensen (Aula 524) verscheen, analyseert het intelligentiebegrip en de sociale consequenties ervan. Hij laat de rampzalige gevolgen zien van het negeren of vergeten van de aangeboren menselijke ongelijkheid. De resultaten van zijn analyse zullen traditioneel links en rechts zeker schokken.