Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Elvis Presley's television debut in January 1956 is often cited as the moment when popular music and television came together. Murray Forman challenges that contention, revealing popular music as crucial to television years before Presley's sensational small-screen performances. Drawing on trade and popular journalism, internal television and music industry documents, and records of audience feedback, Forman provides a detailed history of the incorporation of musical performances into TV programming during the medium's formative years, from 1948 to 1955. He examines how executives in the music and television industries understood and responded to the convergence of the two media; how celebrity musicians such as Vaughn Monroe, Frank Sinatra, and Fred Waring struggled to adjust to television; and how relative unknowns with an intuitive feel for the medium were sometimes catapulted to stardom. Forman argues that early television production influenced the aesthetics of musical performance in the 1940s and 1950s, particularly those of emerging musical styles such as rock and roll. At the same time, popular music helped to shape the nascent medium of television--its technologies, program formats, and industry structures. Popular music performances were essential to the allure and success of TV in its early years.