Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The intellectual offspring of Ionesco, Beckett, and Pinter, Walter Wykes is proof that the Theatre of the Absurd lives on. In his plays, he creates a series of modern myths, tapping into something in the strata of the subconscious, through ritualism and rich, poetic language. The worlds he creates are brand new, and hilarious, yet each contains an ancient horror we all know and cannot escape and have never been able to hang one definitive word on. "The Worker" explores the life of a young woman who fashions a fake child to help her cope with the loneliness she endures each day while her husband is away at work. "Family 2.0" tells the story of a man who invades a stranger's home and attempts to convince the family he finds there to accept him as their new husband/father. "The Spotted Man" follows the trials of a man cursed with a strange disease that may signal the end of the human race. Also included are "Cherry Bizarre" and "The Tragical Tale of Melissa McHiney McNormous McWhale."