Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The core of On Revolutions & Revolutionaries: 25 Years of Reform and Innovation in Nursing Education is six original essays published by the NLN during curriculum revolution of the 1980s/1990s. The work provides a glimpse into how our leaders thought about ways in which nursing education needed to be reformed and examines the progress made in nursing education since then, and proposes future directions in the field. Many of the original authors include reflections on the original works and our current state of nursing education. Other contemporary chapters have been added to enhance the forward-looking nature of this book. The collection inspires the reader to reflect on the progress that has been made in transforming nursing education toward a student-centered, interactive, evidence-based practice and to think about what needs to be done to create a preferred future for nursing education. As such, this book is an important resource for faculty and for graduate students preparing for the faculty role.