Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Je stelt de juiste vragen, maakt een goede analyse van het probleem en komt met heldere, vooral evidencebased, oplossingen, maar wat doe je als de geboden interventie niet aanslaat? Wat te doen met onbegrepen vragen en verworpen analyses?
Herstellen van het therapeutisch proces Als de therapie niet aanslaat, doet dat een beroep op het vermogen van jou als behandelaar om boven jezelf en de therapie uit te stijgen, want de gemiddelde cliënt, op basis waarvan de meeste interventies ontwikkeld zijn, bestaat helemaal niet. Om de interactie en het therapeutisch proces te herstellen, moet je op deze lastige momenten naar jezelf en naar de interactie tussen jou en de cliënt kijken. Dit is het uitgangspunt van Omgaan met 'moeilijke' mensen.
Visie, kennis en kunde In Omgaan met 'moeilijke' mensen delen gerenommeerde behandelaars hun visie, kennis en kunde in moeilijke interacties in de spreekkamer. Het biedt daarmee veel hulpverleners een welkome verdieping van hun werkveld.