Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Along with retail, banking and financial servicessector, consulting engineering is one of theimportant industrial sectors in UK economy, it servesthe national companies and also attracts around £2.45Billion. Total value generated by consultingengineer sector reached £14.16 billion in 2007 andthe income derived from overseas increased by 30% to£2.45 billion in 2007. Cost reduction has always beenimportant to profitability for any firm. Since theconsulting engineering sector of UK is involved notonly inshore but attracting foreign exchange fromvarious countries. The aim of this book is to explorethe concepts of offshore outsourcing in operationsmanagement. A single case study based on engineeringservices industry U.K. is carried out, and oil andgas sector have been chosen as representative sector.This book provides an investigation of criticalfactors of effective offshore outsourcing is carriedout with study of interdependencies among factors ofsuccessful relationship among outsourcing partners.