Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Wat voor werk je ook doet, je bent tegenwoordig steeds vaker betrokken bij offertetrajecten. Dit boek laat zien hoe je dergelijke trajecten wint. Met behulp van de 3V-filosofie zet je jouw expertise in om oplossingen te ontwikkelen die beter zijn dan waar de klant om heeft gevraagd, en die zich onderscheiden van de concurrentie. Niet zelden zul je met dergelijke oplossingen de basis leggen voor een langdurige en vruchtbare klant-leveranciersrelatie.
Om tot deze winnende pitches, presentaties en offertedocumenten te komen, biedt dit boek praktische tips en vernieuwende inzichten rond drie essentiële commerciële vaardigheden.
Verleggen: hat analyseren van de klant, zijn vraag en z'n alternatieven om te komen tot een zo onderscheidend mogelijke oplossing.
Verbinden: het meenemen van de klant in dit proces zodat jouw oplossing zijn oplossing wordt, en vice versa.
Verkopen: het verpakken van jouw oplossing in winnende pitches, presentaties en offertedocumenten.
Samen vormen deze vaardigheden een proces dat bruikbaar is in alle acquisitie- en offertetrajecten. In welk vakgebied je ook werkt. Of het nu een opdracht is van tienduizend euro van of van tien miljoen. Ongeacht de inkoopmethodiek van de opdrachtgever. En of je nu een zzp'er bent of voor een multinational werkt.
De 3V-filosofie is ontwikkeld voor vooraanstaande adviesorganisaties als Berenschot, Deloitte, Ecorys en Verdonck, Klooster & Associates. Vanaf nu is de methodiek voor iedereen beschikbaar.
'Een aanrader voor iedereen die commercieel actief is. Alles dat in dit boek staat, moet je in de vingers hebben. Dan is het fijn dat het zo toegankelijk en makkelijk leesbaar op papier staat.' Rob Stout, partner Deloitte Risk Services
'Ondernemingen falen omdat zij de veranderende klantbehoefte uit het oog verliezen. De 3V-filosofie biedt hiervoor uitkomst. Dit gedachtegoed daagt je uit om bij elke individuele klantvraag op zoek te gaan naar achterliggende belangen en passende oplossingen. Bedrijven die hier steeds weer in slagen, blijven innovatief en bij de tijd.' Jan Adriaanse, hoogleraar Turnaround Management Universiteit Leiden en oprichter van Turnaround Powerhouse