Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
E-government is expected to improve the function of public administration and its relationship to the public. The good news is that information and communication technology (ICT) offers an array of tools to meet the promise of e-government. The bad news is that the reality has not yet caught up with the promise. To date, the approach to e-government has too often been driven by ICT solutions instead of user demand. While this has been effective for putting services online, it has led to a proliferation of websites, portals and electronic services that are incompatible, confusing and overlapping... not to mention expensive. Rather than simply adding a new service delivery channel, e-government can improve the services that governments offer. But this can only happen as part of an overall transformation of the processes, structure and culture of government. Some OECD governments are now applying a new "logic of e-government" to allow networked government organisations to share resources and deliver user-focused information and services. This requires a better understanding of what government does and how it does it from a whole-of-government perspective. Following a series of discussions among senior e-government officials held by the OECD in 2003 and 2004, this report focuses on the key challenge of e-government and, indeed, the core governance challenge for all public administrations: how to be more agile, responsive, seamless and accountable. This report looks at new thinking and practice in OECD countries in five different areas: User-focused e-government: making electronic services more responsive to the needs of citizens and businesses; Multi-channel service delivery: improving links between traditional and electronic services in order to promote service innovation and ensure access for all users; Approaches to common business processes: identifying common processes within government in order to achieve economies of scale, reduce duplication and provide seamless services; The business case for e-government: measuring and demonstrating the costs and benefits of ICT investments in order to prioritise and better manage e-government projects; E-government co-ordination: bringing a whole-of-government perspective to e-government initiatives and their management, while taking into account existing structures and cultures of government institutions.