Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Obsequy For Lost Things consists of three prose-poetry sequences. The first two share the setting of the Thames estuary. They all share, however, like the author's previous collection of prose-poetry sequences (from Skylight Press) Interlocutors of Paradise, and his The Hoplite Journals, a concern with history and the psychology of colonialism. As such they also confront, in "the defeat of colonialism", what Martin Jacques called "the most important event of the 20thC". An event, involving the attempt to brutally resist it, which coming-of-age British poets in the 1960s didn't confront, and which A. Alvarez in his essay in his influential anthology The New Poetry (1962) didn't deem worthy of inclusion alongside other manifestations of "Evil" nuclear war and the Nazi holocaust. If British poets today, however, are to acquire what he termed "a new seriousness, a willingness to face the full range of [their] experience with [their] full intelligence" then they need to avoid what Alvarez called "easy exits" and to redress such an omission.