Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Los objetos generan tiempo; el tiempo no genera ni transforma los objetos. Esa es la tesis central de este libro del filósofo Graham Harman y el arqueólogo Christopher Witmore, quienes defienden posiciones radicales en sus respectivos campos. En oposición a la extendida convicción contemporánea de que la realidad consiste en un flujo incesante, una visión asociada en filosofía con el nuevo materialismo, la ontología orientada a objetos afirma que los objetos de toda índole constituyen el fundamento de la realidad a partir del cual emerge el tiempo. Y, en contraste con la narrativa que concibe el tiempo como el transcurso de acontecimientos históricos, los objetos y encuentros propios de la arqueología desafían las delimitaciones temporales que definieron a esta disciplina y sus objetos desde su profesionalización en el siglo XIX. En un estudio que abarca desde las ruinas de la Antigua Corinto, Micenas y Troya hasta los debates sobre el tiempo de Aristóteles y al-Ash'ari, pasando por Henri Bergson y Alfred North Whitehead, los autores exploran concepciones alternativas del tiempo como retroactivo, per