Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mit steigenden Nutzerzahlen im Internet wird aus Sicht der Marktforschung die Frage immer interessanter, wie Erfolg im Internet bzw. die Akzeptanz einzelner Onlineangebote gemessen werden kann. Akzeptanz lässt sich u.a. durch Besucherzahlen, Seitenabrufe oder Verweildauer ausdrücken. Entscheidend ist aber das gewählte Verfahren, nach dem diese Indikatoren ermittelt werden. Den klassischen, bevölkerungsrepräsentativen Umfragen (z.B. @facts, Onlinereichweitenmonitor ORM, ACTA) stehen technische Verfahren gegenüber. Neben der serverzentrierten Auswertung (Logfileanalyse, z.B. über das SZM-Verfahren der INFOnline) wird insbesondere die userzentrierte Messung auf Basis eines repräsentativen Online-Panels (Nielsen//NetRatings) vorgestellt. Diese Arbeit vergleicht die unterschiedlichen methodischen Ansätze und gibt einen Überblick über die Leistungswerte im Markt und deren Interpretation. Akzeptanzzahlen sind aufgrund des Verfahrens unterschiedlich zu bewerten und unterliegen bestimmten Einflussfaktoren.