Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
" Nurture groups help children to grow and flourish, support families and, as nurturing attitudes spread, empower schools. This book offers a valuable resource to help schools to set vulnerable children on the road to success... It is my great pleasure to welcome Malta into this lively forward looking community" (Marion Bennathan Life President, The Nurture Group Network, UK). This book is published in the context of heightened attention to challenging behaviour within inclusive settings, the promotion of emotional education in school, and early intervention approaches in education. It is intended as a practical resource for schools and practitioners who would like to know more about nurture groups and how they operate, what their benefits are, and how they may be established within schools. The experience and insight provided by the practitioners and researchers writing in this book, give grounds for optimism that nurture groups provide unique opportunities for the education of pupils with social, emotional and behaviour difficulties.