• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Nur Herein, Gevatter Tod

Prufung Von Mortalitatssalienz Unseres Medienalltags Und Ihren Effekten Auf Die Einstellung Zu Beworbenen Produkten

Katrin Lohnig
Paperback | Duits | Medienpsychologie | BonD
€ 41,45
+ 82 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Unfalle und Mord, Umweltkatastrophen und Terroranschlage - Tod und Sterben gehoren zum Alltag im deutschen Fernsehprogramm. Doch die Konfrontation mit dem Tod lost nach der Terror Management Theorie (TMT) existenzielle Angste in uns aus, die es zu bannen gilt. Das Bewusstsein um unsere Sterblichkeit erzwingt (unbewusste) konsumbezogene Abwehrreaktionen. Die vorliegende Arbeit untersucht erstmals den Einfluss todesbezogener TV-Sendungen auf die Einstellungen zu den darin beworbenen Produkten. Kann der mediale Tod die Wirkung von TV-Werbung beeinflussen?

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
294
Taal:
Duits
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783170216655
Verschijningsdatum:
14/10/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
434 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 82 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.