Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Decorated by Giovanni Buonconsiglio, Jacopo Tintoretto, Palma il Giovane, Sebastiano Ricci and Giambattista Tiepolo, the church of the former Benedictine female monastery Santi Cosma e Damiano occupies an outstanding position in Venice. The author of this study argues that from its foundation in 1481 to its dissolution in 1805, Santi Cosma e Damiano was a reform convent, and that its nuns employed art and architecture as a means to actively express their specific religious concerns. While on the one hand focusing, on the basis of extensive archival research, on the reconstruction of the history and construction of the convent, this study's larger concern is with the religious reform movement, its ideas concerning art and architecture, and with the convent as a space for female self-realization in early modern Venice.