Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Numeracy and Learning Difficulties provides guidance on how to develop flexible teaching methods and strategies to improve mathematical skills of students. It discusses common areas of learning difficulty in mathematics, and it looks at ways teachers can determine gaps in students' knowledge, as well as how to develop curricula and problem-solving strategies to address these gaps. Peter Westwood has been presented with awards for excellence in teaching from Flinders University in South Australia, as well as from the University of Hong Kong. In the Learning Difficulties series, he evaluates, summarizes, and presents research, strategies, and best-practice methodologies for working with students that have learning difficulties in particular subject areas. Rigorous, yet accessible, the titles in this series provide teachers with the knowledge, data and direction they need to develop their skills and meet student needs. (Series: ?Learning Difficulties) [Subject: Education, Mathematics