Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"Wie motiviere ich meine SchülerInnen" - dieses Thema hat in den vergangenen Jahren nichts von seiner Relevanz im Alltag der Lehrerinnen und Lehrer eingebüßt. Dem Autor waren und sind die eigenen Schulerfahrungen als Pflegepädagoge ein Anliegen sich mit diesem Thema sowohl theoretisch als auch empirisch auseinanderzusetzen. Bestandteil des Teil I sind verschiedene Begriffsklärungen. Im Zusammenhang mit dem Motivationsbegriff werden theoretische Grundlagen dargestellt. Im Teil II werden die vom Autor durchgeführten Untersuchungen zur tatsächlichen Ausbildungsmotivation von PflegeschülerInnen präsentiert. Es geht zum Einen um methodische Belange, wie Angaben zur Untersuchungsdurchführung, zur Stichprobe, zum Instrumentarium sowie zu den Auswertungsprozeduren und zum Anderen werden die Ergebnisse beschrieben. Es werden Befunde zu den verschiedenen Motivationsbereichen und zu den demographischen Merkmalen aufgezeigt.