Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A welcome and much-needed addition to the literature on survey data quality in social research, Nonsampling Error in Social Surveys, by David E. McNabb, examines the most common sources of nonsampling error: frame error; measurement error; response error, nonresponse error, and interviewer error. Offering the only comprehensive and non-technical treatment available, the book's focus on controlling error shows readers how to eliminate the opportunity for error to occur, and features revealing examples of past and current efforts to control the incidence and effects of nonsampling error. Most importantly, it gives readers the tools they need to understand, identify, address, and prevent the most prevalent and difficult-to-control types of survey errors.