Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Non-Obvious 2019

How to Predict Trends and Win the Future

Rohit Bhargava
Paperback | Engels | Non-Obvious Trends | nr. 9
€ 24,95
+ 49 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Wall Street Journal Best Seller Finalist: The AMA Leonard L. Berry Book Prize Winner: The Eric Hoffer Book Award (Business) Winner: INDIE Gold Medal Book Award (Business)

How are a men's grooming brand and frustrated "stuck-at-work" dads leading a revolution in masculinity post #MeToo?

What can the decline of a global lingerie brand and corporate hackathons teach us about how fear can stifle innovation?

How does hiring "neuro-diverse" workers and creating empathetic shampoo bottles signal a dramatic shift toward compassion in the workplace?

For the past 9 years, marketing expert and Georgetown University Professor Rohit Bhargava has curated his best-selling list of non-obvious trends by asking the questions that most trend predictors miss.

In this all-new ninth edition, discover what more than a million readers already have: how to use the power of non-obvious thinking to grow your business and make a bigger impact in the world.

In total, the Non-Obvious 2019 edition features 15 all-new trends across 5 categories including Culture; Consumer Behavior, Marketing; Social Media, Media & Education, Technology; Design plus Economics; Entrepreneurship. The book also features a detailed section with a review and rating for more than 115 previously predicted trends, with longevity ratings for each.

As with the original version, this new edition of Non-Obvious also delves into the curation process the author has used for years to build his Trend Reports and takes readers behind the scenes of trend curation (much to the delight of past readers who have been asking about this for years), and show them the methodology they can use to predict the future for themselves.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
334
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 9

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781940858661
Verschijningsdatum:
1/01/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
157 mm x 226 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 49 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.