Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Non-Linear Growth

The Rise of Geely

Xiaobo Wu, Jian Du, Sihan Li
Hardcover | Engels
€ 198,45
+ 396 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book offers a comprehensive exploration of the transformative trajectory undertaken by Chinese domestic enterprises, with a particular focus on Geely Automobile. Comprising five chapters and totaling 13 sections, the study delves into Geely's remarkable progression from a state of catch-up to surpassing established competitors. The initial chapter chronicles Geely's entry into the automotive industry amidst resource and technological scarcity, shedding light on the strategies employed to achieve breakthroughs during the nascent stages. The subsequent section elucidates Geely's transition from a late entrant to a prominent player in the global automotive market, facilitated by innovative practices across organizational, technological, talent-driven, quality-oriented, and cultural dimensions. The third chapter examines Geely's successful foray into globalization, offering a comprehensive analysis of its non-linear growth trajectory, overseas mergers and acquisitions, and strategic expansion efforts. The fourth part explores Geely's approach to embracing uncertainty and navigating cyclical challenges in the automotive industry, seeking determinative opportunities for future growth. Finally, the concluding chapter draws insights from Geely's non-linear growth and advances the "C theory," an enriched local innovation management framework grounded in China's unique developmental context.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
368
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789819952724
Verschijningsdatum:
16/12/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
639 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 396 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.