Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

No School Left Behind

Implementation of China's New Mathematics Curriculum Reform (2000-2020)

Wei Gao, Xianwei Liu
Hardcover | Engels | China Perspectives
€ 274,95
+ 549 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Based on the fieldwork carried out at two elementary schools, Merits School and Pioneer School, in northeastern China, the monograph details how local schools enacted the New Mathematics Curriculum Reform that was launched in early 2000.

The trajectory of the reform implementation at each school was plotted out. Both schools resorted to a long-standing quality control mechanism, i.e., teaching norms, to operationalize the reform ideas. The mechanism functioned by placing teachers under measurable supervision and evaluation aligned with the reform. The schools responded to the reform following school people's raising practical concerns, as well as the established school culture. Merits School arrived at a "two-faced strategy" to cope with the reform. Pioneer School managed to maintain a balance between promoting reform pedagogy and maintaining good test rankings. Both schools marginally involved parents in the implementation of the reform. This study suggests that to achieve success, reformers need to place equal emphasis on the transformation of teachers as well as local policymakers.

This book enriches the existing literature on the implementation of mathematics curriculum reform at the school level and brings insights into the schools' implementation decisions, which will appeal to policymakers, curriculum researchers and administrators.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
202
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032023359
Verschijningsdatum:
12/07/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
485 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 549 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.