Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Jack Stewart's No Reason explores the relationship between faith, art, and the everyday, identifying the holy in both the imagined and the common. The poems about paintings as diverse as El Greco's Holy Family and Mary Magdalene, Sisley's Snow at Veneux, and Turner's Burning of the House of Lords meditate upon the lives outside of the canvases. For Stewart, narratives do not end at the frame's edge. Other poems reimagine biblical narratives, as Stewart sees Adam, Eve, Lot's wife, and Job still among us. In No Reason, Jesus is most fully divine when he is fully human. Interspersed with these poems are ones from Stewart's own life, his unwillingness to believe that this world is all there is (his angels not only pity Adam and Eve, but get tangled in the branches of elm trees or are embarrassed when caught humming just after the air conditioner quits) and his conviction that, at its most accessible, grace grows out of doubt: "You lift your face / When you can't go on."