Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
À Londres, dans une boutique de jeux vidéos, Thierry, Éric et Andréas se voient proposer un jeu qui les intrigue. En le testant, le réalisme de ce jeu de guerre les hypnotise immédiatement. Tour à tour acteurs et victimes de ce jeu, ils voient leur quotidien bouleversé. Le virtuel l’emporte bientôt sur le réel. Éric et Thierry, comprennent vite qu’il est préférable de ne plus toucher à ce jeu diabolique. Mais Andreas prend un plaisir extrême à cette barbarie virtuelle. L’histoire se déplace alors du jeu vers la prise de conscience politique. Le fascisme peu à peu révélé d’Andreas force ses camarades à rencontrer l’Histoire, à comprendre de l’intérieur que les jeux de guerre sont jeux de massacres et de sang…