Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When Don Devendorf and John Knepp got together to form Electramotive Engineering of E1 Segundo, California, little did they realize that they were setting in motion a train of events which would sooner, rather than later, bring to them and the mighty Nissan GTP cars that they promoted, developed and raced, no less than four IMSA Camel GT Championships.
Here, for the first time, is the story of Nissan in racing from 1984 to 1993, the GTP era. Nissan The GTP & Group C Racecars 1984 - 1993 tells the full story of Electramotive and NPTI, with interviews with Don Devendorf, John Knepp, Geoff Brabham, Trevor Harris, Kas Kastner, Ashley Page, and many others of the crew that won the IMSA Camel GT Championship from 1988 to 1991. The story of the European Group C Nissans, using chassis from Marches to Lolas from 1985 to 1992 is also told. Interviewed are many of the drivers and technicians, such as Mark Blundell, Julian Bailey, Dave Price and Bob Bell. Arguably the fastest of the Group C cars of this golden era, a Nissan Group C car still holds the qualifying pole position record at Le Mans from 1990.