Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
If an opportunity exists, is it best to ensure that your product is first to the market or is performance enhanced through waiting and following? What factors should an entrepreneur consider in deciding when to take the lead in being the first to introduce a new product or service? What can be done to improve new venture performance? New Venture Strategy examines the process of introducing a new product or service and offers readers a framework for thinking through the issues involved in new venture performance. Examples include entry timing, market conditions facing the entrant, focus or breadth of entry scope, product or process mimicry, creation and development of entry barriers, and differences between independent and corporate ventures. New Venture Strategy will be useful as a core text in courses on entrepreneurship, corporate entrepreneurship, new product development, small business, and strategic planning. It will also be of interest to those developing business plans and others involved in new venture funding, marketing, and business development.