Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume informs the reader about new teachers in urban underserved schools and their development as teachers for social equity. The accounts of five novice teachers who grew up outside the communities in which they teach lead to chapters that contain advice for teacher educators, future and current teachers, and school leaders. These early career teachers learned much about bridging the cultural divide between themselves and their students, confronted and resolved big challenges that may immobilize some who set out to teach in these communities. They brought to their classrooms strong social justice orientations, including a moral imperative to make a difference in the world, an awareness of social and educational inequalities, and a strong sense of responsibility to positively influence the life trajectories of students in their charge. Their narratives offer insights on the dispositions and contexts that will help early career teachers survive and thrive and make a difference in their students' lives.