Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume discusses topical issues in the context of teaching and learning English as a foreign or second language (EFL/ESL) and shows new ways in which language teachers can create learning environments that support learners in unleashing their full potential. It includes practical as well as theoretical ideas and addresses numerous intriguing questions in the field:How can we ease the transition from kindergarten to primary school for learners of the English language? What language learning materials motivate learners in primary schools? What didactic frameworks can be employed to effectively use songs in the EFL classroom? How do specific qualities of language educators impact learning processes in the EFL classroom? What role does peer-feedback among student teachers play in improving their writing skills? What are the advantages and disadvantages of utilizing AI-tools such as chatbots in language instruction? How can fostering creativity and collaboration in tertiary education aid teacher educators in addressing the challenges posed by AI?Our authors offer answers and aim to encourage discussion about these aspects of teaching and learning EFL/ESL.