Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Our traditional ways of looking at economics, business and politics are not fit for purpose. The causes of the recent crisis were behavioural and international, but our measures are superficial and financial, recorded at a national or company level. This is combined with a fervent quest for endless 'growth', no matter how unsustainable. Theory has to catch up with reality. Many books chart different courses for economic and business management but New Normal, Radical Shift is different. Using examples from international organizations around the world, it analyses not only the business model that failed, but challenges wider economic and political beliefs that employees' interests always conflict with those of managers and business owners. Neela Bettridge and Philip Whiteley argue that the right messages about good practice in business struggle to be heard, not because of indifference or inertia, but because dysfunctional philosophies are still supported not only within business and business schools, but also within political circles and by trade unions, NGOs and others campaigning for workers' rights. The central belief of the 'old normal' is that profits are made by exploiting workers and the environment. In this book the authors' arguments - all supported by exemplary case studies -demonstrate that this belief is false, opening up enormous possibilities in a 'new normal' of enhanced working lives, environmental protection and business success.