Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This publication is not a standard catalogue. Part A comprises five invited papers, each of which touches on a topic directly or indirectly related to the music of China in the twentieth century Barbara Mittler provides a brief account of C. C. Liu's life and his researches; Helen Woo writes on the significance of The C. C. Liu Collection; Chan Hing-yan traces and criticizes some of the main trends of the modern Chinese orchestra over the past 60 years; Yu Siu-wah anatomizes Sun Wenming's Liu Bo Qu, painstakingly going through every minute detail to demonstrate the musical logic of this seemingly humble masterpiece; and Harrison Ryker scrutinizes the issue of polytonality, a strategy seen by many Chinese composers in the last 50 years as a way to enhance "Chineseness" in their compositions, though Ryker, by and large, uses works of European composers to explicate his arguments. The inclusion of these articles will no doubt elevate the scholastic value of the current publication. Part B consists of the catalogue of library materials related to new music of China donated by Liu Ching-chih to the University of Hong Kong.