Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Digital Services Act (DSA) is the successor to the e-Commerce Directive and forms the European "Constitution for Online Services". The new Act includes obligations for providers of digital services to protect business and private users in order to ensure that activities that are illegal offline are also prohibited online.Understanding the new law in timeThis Practitioner's Guide provides clarity at an early stage, both for companies offering online services and for business users of digital services. It clarifies in a comprehensible and legally sound manner
which providers (intermediary and hosting services, online platforms and search engines) are affected under which conditions,
which obligations (such as transparency, reporting and risk management obligations) which providers must comply with,
which innovations apply to liability on the internet,
how business users can take action against providers of digital services and
what the consequences of breaches of law are.Target groupsIn-house counsel, companies, lawyers, supervisory authorities, business and consumer associations, insurance companies, research institutions, European institutions, non-governmental organisations.Expert knowledgeThe book is edited by Dr. Torsten Kraul, LL.M. (London), Lawyer, who is an experienced and renowned expert in the field of digitalisation with a special focus on advising on digital business models and new technologies.The authors are also experts in the field of digital law:Dr. Marvin Bartels, Lawyer, Berlin | Dr. Torsten Kraul, LL.M. (London), Lawyer, Berlin | Dr. Niklas Maamar, Lawyer, Berlin | Konstantina Nathanail, Berlin | Patrick Neidinger, LL.M. (University of Southern California), Lawyer, Munich | Dr. Julia Wildgans, Lawyer, Munich